Мова Українська Russian
  • 66
  • 77
  • 55
  • 44
  • 33
  • 11
  • 22
  • 88

Гарантія

Купуючи подарунки на Мега порталі подарунків Ух Ти, Ви можете бути впевнені, що, згідно ЗУ "Про захист прав споживачів", ваші права купівлі будуть дотримані!

Умови обміну, повернення та гарантійного ремонту набирають чинності після перевірки кількості, комплектності та відсутності дефектів у виробах при передачі товару покупцю, підтвердженням чого є підпис на товарному чеку одержувача товару.
Якщо при перевірці товару, ви помітили деякі дефекти або невідповідності, повідомте, будь ласка, про це менеджеру для оперативного реагування.
 
Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», вам буде відмовлено в обміні товару або поверненні грошей, якщо:
 
з моменту купівлі товару, який не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів;
товар немає істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
при перевірці якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту, переустановку програмного забезпечення тощо), або порушено інші умови правил користування товаром (попадання рідини та сторонніх предметів, механічні пошкодження та ін.);
відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, упаковку або елемент комплектації товару.
Також надаємо до вашої уваги перелік непродовольчих товарів, які ви можете придбати в нашому магазині та які не підлягають обміну чи поверненню:
 
світлочутливі товари, корсетні товари, перо-пухові вироби, настільна білизна, постільна білизна.
 
Просимо вас ознайомитись із статтями ЗУ "Про захист прав споживачів", які стосуються придбання товару у нашому магазині.
Ст.4, п.3 Споживчі зобов'язання:
 
1) перед початком експлуатації товару поважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;2) у разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
 
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
 
1. У разі виявлення протягом установленого гарантійного рядка недоліків споживач, у порядку та в рядки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
 
1) пропорційного зменшення ціни;
 
2) безоплатного усунення недоліків товару до розумного рядка;
 
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
 
У разі виявлення протягом установленого гарантійного рядка істотних недоліків, що виникли з вин виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідністю висновком експертизи, споживач, в порядку та в рядки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, що має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
 
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
 
2) вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
 
2. Щодо непродовольчих товарів, що були в користуванні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені в частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
 
Відповідно до цієї частини задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний рядок на які не закінчився.
 
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцю за місцем купівлі товару, виробнику або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
 
Потребувач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а у разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
 
5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача та задовольнити його вимоги.
 
Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачу здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
 
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення потреби у перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
 
У разі відсутності товару вимога споживача щодо його заміни підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлені рядки неможливо, споживач має право на свій вибір

Співробітництво по поверненню або обміну товару Ви можете зробити в офісі Мега портала подарунків Ух Ти за адресою:

м.Київ, вул.Степана Петлюри, 13/135 -> 2 этаж -> 26 офіс

Карту проїзду Вы можете знайти тут
Пн.-Пт. 9:00-19:00, Сб. 10:00-16:00
По всем питанням звертайтесь до наших менеджерів: тел.: (067) 262-27-91 e-mail: uhty.manager@gmail.com